Pages


Wednesday 7 July 2010

WISH LiST~

Dulu, waktu awal2 kerja, aku ada wish list..panjang gak..antara yang aku ingat:-

1 - MP4  dah beli
2 - GPS  dah beli
3 - Kamera  dah beli
4- Handphone baru  anan bagi hadiah
5- PSP Outdated.Plus, my new HP da cover..
6 - Tunang & Kawen  Belum lagi..sebab tak cukup duit..

Tapi sebab list uh, baru aku sedar yang aku nih tak macam perempuan laen yang gile handbag, kasut & etc..
Aku lagi prefer kejar tech..deymm..minat gadget n benda pelik..
So, for my becoming bufday, my mum tanya, nak ape2 ke, but, takde rasa nak ape2 pon..sebab sume da ada..
ada sumthing wrong ke ngan aku nih??haih..maybe amek cuti time bufday, n tido sepanjang hari..MENARIK!

2 comments:

K.R.1.5 7.4.M.1.N.6 said...

wahhh tersedar dari tido yang panjang ka? ka sebab diorang bising2 pasal aku tadi?huhuhuuu

Unknown said...

diorang bising2 pasal kau??ada eh??tak perasan pulak aku,,huhu