Pages


Wednesday 16 January 2013

eczema

Kenapa budak ni bogel ni?..hehe..harini aku sgt emo tahap nk ngamuk&nangis..g klinik utk checkup 4bln..syahmi plak xsihat..eczema dia tgh teruk sbb cuaca panas..dia plak batuk selsema..pastu,rajin plak syahmi dok tegur baby cina nih..y nenek budak ni,tros jeling pandang2 syahmi cm syahmi jijik sgt..byk kali dok pandang jeling2 kulit syahmi..

Apa perasaan korang kalau anak korang dilayan camtu?aku sbg ibu mmg sgt sedih..dahlaa dia xsihat..demam batuk selsema..baru ada mood nak maen ng budak laen,dah org pandang hina..eczema adalah benda y normal..10% baby mmg ada eczema..kenapa still ada org y pndg jijik ng baby cmni..isk..

Last2,aku bawak syahmi tgk pokok,burung2,jauh dr baby laen..aku ckp kat dia.."xpe syahmi..biarla dia nak pandang syahmi camtu..ibu,ayah,atuk,nenek,opah,makcik2,pakcik2,umi semua sayang syahmi..kalau dia xnk bg anak dia maen ng syahmi pon xpe..ibu je maen ng syahmi.."..

Bagi aku,syahmi adalah budak y baek..dia xmeragam,xberjaga malam,dgr ckp n budak y bijak..biarlah org nak pandang hina sbb kulit dia kasar,merah2,menggelupas,gatal2,aku tetap sayangkan dia...bagi aku,syahmi dan anan adalah pelengkap hidup aku..in sha Allah..xlama je sakit tu..asalkan dia membesar dgn sihat..aku ttap sayangkan dia..xpelaa dia lambat meniarap pon..aku xkisah..bg aku,setiap budak ada keistimewaan tersendiri..ada fasa pertumbuhan tersendiri..so,xkisah..

Apa2 pon,ibu tetap sayangkan awak,syahmi fawwaz!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: