Pages


Saturday 17 May 2014

Risau susu merudum menjelang Ramadhan?

Risau susu merundum menjelang Ramadhan?
Saya ada tips... Jangan Skip makan sahur..
Makan nasi sewaktu sewaktu..
Jangan skip waktu pump..
Jangan fikirkan yang susu berkurang..
Sentiasa positif..

Air suam dan kurma juga jangan dilupa..
Ini kerana kurma dapat membekalkan tenaga..

Di kala sedang melawan sakit contraction nak bersalin pon,
seeloknya kunyah kurma..

Tapi, ramai yang tak tahu,
Kurma dan juga habbatus sauda sering kali digunakan sebagai milk booster
untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.. 
Natural milk booster..

cuma kadang-kadang, kita tak sempat nak makan.. 
Dengan mengambil Qaseh Adinda, InsyaAllah dapat membantu pengeluaran susu.. 
Ini kerana kandungan kurma dan habbatus sauda yang terdapat didalam ramuannya..

Saya sendiri pada mulanya mengambil untuk membantu 
pengeluaran susu di samping sebagai makanan tambahan ketika mengandung.. 
Alhamdullillah, walaupon hampir 4bulan mengandung, 
saya masih dapat menyusukan Syahmi yang 
berumur 1tahun 8bulan.. 
Badan pon tak terasa begitu letih dan lesu.. 

InsyaAllah bermanfaat.


                            



BERMINAT???
Boleh hubungi saya untuk belian produk dan peluang perniagaan, sama ada dropship, sekadar mencuba atau serius berniaga. Saya akan membimbing anda. Pelbagai kelas juga disediakan oleh HQ.

Whatsapp/sms/call/ : 012-9221876
Email : wanieed85@gmail.com
Facebook page :https://www.facebook.com/pages/WanieQaseh

No comments: