Pages


Thursday 17 February 2011

My circle of life..

February is surely a busy month for me..*penat*

  1. Dewan Kahwin..
Sadly, semua dewan komuniti dekat Kl nih da habis..tgal stadium titiwangsa je..nampaknye, aku bersanding kat stadium jelaa nanti..budget lari betol..uhh..kene topup duit simpanan..
Tapi, ok laa dari takde dewan langsung..dewan besar2 pon bagos gak since sedara mara aku yang sangat ramai ngan sepupu kecik yang sangat ramai, bolehlaa stadium uh cater semua org..huhu..
Boleh gak teros amek gambar outdoor kat sana..hopefully hari tuh tak hujan..erk..
inilah stadium nye
  1. Rumah Sewa
Rumah sewa, aku pilih yang Bukit Raja jelaa..walaupon sedikit jauh dan kene bayar tol, takpela..asalkan aku suka rumah tuh..lagipon end-lot..bolehlaa kura2 aku dibinakan kolam tempat dia bermain..hehe..buat ala2 kolam sket dekat laman rumah uh..then bina pagar..bestnye..aku tgh tak sabar nak masuk rumah baru..memandangkan March akan jadik lebih busy, makanye, aku pon pindah je akhir bulan march..awal2 uh, bolehlaa kemas2, pasang langsir, hias2 dulu rumah..
Akan aku jadikkan rumah tuh sebagai “rumahku Syurgaku”..huhu
gambar hiasan
  1. Kerja
Macam biasa je..tapi bisnes agak slow bulan lepas..Februari aku takde sales..follow up pon, takde customer baru yang nak beli..hopefully dapatlaa PO besar Feb nih..if tak, T____T
Btw, Isnin dan Selasa lepas, gi Singapore..sebab meeting..huhu..time meeting, biasa laa kene mara2..kesian kak mirah..tapi, nak wat cane..takde ape yang kitorang boleh bantu sangat pon..diorang pon cerewet..
Lepas meeting, mulaa berjalan2 g Orchard..sempatlaa beli perfume untuk hantaran kitorang, perfume untuk ayah, ngan perfume acik..pastuh, gi mothercare..beli botol susu..haaa..yang nih, bukan untuk aku..jgn salah faham pulak tau?ini untuk anak officemate merangkap anak angkat aku..haha..kat sana murah harganye..bolehlaa tahan harganye..mahal sungguh barang2 bayi nih.isk3..
kat sini boleh dapat perfume murah =)

  1. Si Dia
Dia asek saket je lately..kesian gak..tapi, takle nak tolong..haih..asek demam je..risau jugaklaa..Awak, jagalaa diri ye?Nanti da kawen, baru saya leh jaga awak..so, sekarang nih, jangan saket2 lagi tau?

No comments: