Pages


Friday 24 February 2012

#7 week

Da 7minggu da baby duduk dlm perot..minggu nih bertambah xsihat..dengan ulser,saket kaki,xlalu mkn..haih..

Semalam merajinkan diri membasuh hamster y 8ekor tuh..sedeynye sekor mati sebab lemas kne pijak dgn yang besar..haih..tinggalla 7ekor..sekarang nih makanan derang da abes..so,aku bg biskut pingpong je..naseb Derang makan..arini kne beli makanan kat pet store..

Sebab memcuci kandang hamster tu lama sgt mencangkung,malam tuh,kaki saket sgt..nak pijak lantai pon rasa berbisa..haih..malam td memasak pon kne pakai selipar...lepas makan,xlarat da nak kemas dapur..huhu..naseb baekla ada suami y prihatin..dialaa y membasuh pinggan mangkuk&kuali kat dapur..Aku plak da terbaring nak tdo.kul10 da tdo da..huhu..tgh2 tdo,dtglaa suami tolong urut kaki..legalaa sikit kaki tu..sian dia kene tolong aku.. *terharu*

To: Adnan Faiz Abd Rahim,

Thanks banyak2 sebab tolong saya buat keje rumah,tolong urut tanpa mengeluh..saya tau awak penat balik kerja drive 4jam setiap hari...nanti saya da sihat,saya jaga awak balik ye.. :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: