Pages


Wednesday 6 November 2013

"Dia dari dulu cun"

Huh..sesungguhnya aku sangat mengeluh...
Aku xpaham mata lelaki nih camne..
Obviously, aku nampak pompuan uh macam jerangkung..
sebab, kurus tinggal tulang, dahi jendol, muka cengkung..n yet, boleh di claim cun..

Bagi aku, kalau nak memuji pon, agak2laa brader..
Bagi aku, kalau nak kata alexis bledel uh cun, bolelaa..
Pelakon melayu, Fazura..sbb mmg cun..
Kalau neelofa, setakat aset yang besar jela..

Tapi, kalau mata kau pandang cun, nak wat camne..haha..
Nasib kaulaa labu..dapat taste camtuh.. or mmg takde taste langsung..tuh jelaa..

Bagi lelaki, yang penting untuk dia, aset semua kena besar, kena montok, sure mata melekat je..
Aku salu je perhati pekerja2 lelaki kat bangunan std chartered nih..kalau pon seksi lalu, mata nak tersembul dok tengok.. biarpon muka pom uh buruk, suara garau,etc..
hehe..

Apa-apa pon, kalau nak pilih isteri, carilah yang baik luar dan dalam...
Biarlah yang boleh bawak sehidup semati..

OK?peace!

No comments: