Pages


Wednesday 12 June 2013

Sedih

Eczema Syahmi tak hilang lagi.. Sebelum ni okay..tapi lepas in contact dgn cosmetic masa kenduri, tros flare up. Sekarang nih kejap ada, kejap takde..
Semalam makin teruk. Sampai bernanah dan berair kulit dia.
Perasaan kat hati ni tatau nak cakap camne..bila tgk dia, mmg rasa nak nangis.
Apalah salah dia sampai macam ni dugaan untuk dia =(
Bila jadi camni membuatkan aku rasa down sangat2.. Apa yang aku da buat kat dia..
Aku salah makan?salah control persekitaran dia?isk.
Jadik sangat emosi dan sensitif bila teringat kat dia..
Dengan isu vaksin yang makin hot sekarang nih.. Ramai dok cakap eczema tuh kecik je. benda kecik. benda biasa. Korang tak hadapi depan mata, mmg senang cakap.. Korang tak hadapi nak halang dari dia menggaru, merengek..Rasa geram dan marah..
Nak ubatkan syahmi, macam2 aku da buat.. product dia guna sekarang, semua organik. Barang harian guna mogoo. Baju semua cotton. Bahan makanan semua home cook.. kadang2 je bg puree heinz dulu. Sekarang ni, dia pon tanak. Berubat kampung, berubat doc.Entahlaa..
Sekarang ni nak try bagi LactoGG atau Olivenol.
Aku doa, biarlah sakit Syahmi berakhir. Biarlah aku yang kene sakit tu. Bukan dia.
Bukan dia yang org pandang jelek. Bukan dia yang menggaru malam.. Bukan dia kulit merah, melecet, berdarah, kering..bukan dia.. =(

No comments: