Pages


Wednesday 26 June 2013

26 June 2013

Pertama kali tinggalkan syahmi utk outstation..uwaaaa..sedey gila nak tinggalkan dia tadi..huhu..Dahlaa tetibe je neo xley start..206 plak abgh pinjam sbb keta alfa dia masuk bengkel..mmg malang jugaklaa..macam xbg pergi je..kul9 da bersiap nak keluar..ingatkan nak pergi klinik dulu sbb mata anan tiba2 je ada ketumbit plak..huhu..teros xjadi..anan jalan kaki keluar utk cari taxi..tatau dia da sampai mana td..kesian jugak..tgk berpeluh2..naseb baek ada taxi lalu dekat area kwsn perumahan kitorang..
Time anan keluar,syahmi da start manja..dok peluk je aku..mcm tau2 je dia nak kene tgal..sempat jugakla susukan dia tadi..bg dia tdo kejap sementara taxi sampai..
Bila masuk je dlm taxi,uncle tuh pasang radio,teros dia terjaga..muka pelik2 je pandang aku..sbb radio uncle uh lagu india..ala2 hindi punye..dia pandang je aku sambil kerut2 dahi dia..mesti dia pelik,apelaa y uncle ni pasang..hehe..sampai rumah umi,pandang sedey je kat kitorang..Alaaa...beratnya hati nak tinggalkan dia..sabar eh syahmi..esok mlm ibu balik..
Sekarang ni,ada dlm flight da..lagi sejam sampai laa labuan..kenyang ni...nih kali kedua kot naek mas..sebelum ni naek aa,firefly,ngan sia..mmg laenlaa servis dia..y aku suka:-
1)check in pakai phone,tunjuk je barcode kat scanner
2)ada bagi paper sebelum masuk
3)full course meal..aku amek nasi beriani ayam..sedap..tp xpedas..dia bg choc van houten y panjang,kek buah,air mineral,air jus,pastu aku mintak kopi..mmg tip top..
4)stewardess sgt frenly..

Now,masih dlm flight..anan da tdo ng headphone kat tepi..hehe..penat agaknya..sbb Mata dia saket..tdo xlena..

Aku?masih duduk termenung,rindukan si kecik..

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: