Pages


Monday 1 July 2013

Post Out-Station

 
Kitorang sampai KL pukul 11.30..flight delay 2jam..hangin jugaklaa..dok jelaa melepak kat airport..
Sampai KL, ibu ngan ayah amek..Syahmi da demam selsema, kemurungan sejak petang..Ekspresi muka dia, mmg xley nak gambarkan..punyala hepi..awal2 uh, dia peluk je aku tanak lepas..comel..terharu pon ada gak.. bila nampak ayah dia, teros dia gelak2..comel betol..

 
 
Kitorang sampai rumah nak dekat kul1230 gak..siap2kan syahmi, mkn semua, kul2 baru tido..mmg xlarat nak bgn ari jumaat uh..syahmi pon xlena tido malam..merengek je malam2..bila dia nampak aku, teros peluk..agaknya dia fobia kene tinggal..So, disebabkan xkeje, kitorang pon pegilaa mydear warehouse, belikan syahmi motokar. Pastu gi OU..nak carik mesin rumput..tapi kedai d.i.y uh da tutup plak..adeh...terosla kitorang balik rumah..
 
 
Malam uh, balik rawang..sebab aku xsihat sangat, nak mintak ibu n ayah tgkkan syahmi..Last2 tido rawang sampai ari ahad..huhu..minggu depan ibu ayah nak balik kelantan da..aku ngan syahmi dedua masih batuk ..berlawan2..haih..eczema dia pon makin merah je..lagi teruk dari gambar bawah nih..
Aku tatau nak ubatkan camne da..yang pasti, no-steroid..kesian tgk dari pipi gebu jadik merah2 nih..isk.
 
minggu nih anan kene g labuan balik..Ada PCOM meeting..tatau aku kene g ke x..Boss xcakap pape..huhu.Yang pasti, minggu nih aku kene abeskan puasa ganti..walaupon last year mengandung, tapi tak puasa 5hari gara2 minum air gula, cek darah n bleeding... Yosh!
 
 
Syahmida ready nak beli motor nih..kene pakai cap basah sebab demam..hehe
Sampai rumah, teros pasang motokar bersama ayah

 
Nih aksi sebelum mandi.,,nak keen layan pink fong dulu baru dia bole g mandi..haihlaa syahmi
 
Syahmi sempat pow windmill dari ibu..tanak lepas pegang windmill uh..





No comments: