Pages


Thursday 25 July 2013

Hidup tanpa suami

Sekarang nih, Anan kene offshore..dalam 2minggu..ada field trial dekat Irong Barat..haih..sedih sangat..

Sebab aku tak selera nak makan..then nak juggle between jaga anak, dengan rumah, dengan nak makan..hish..rasa sedih je..rasa sunyi je..

Makan sahur pon ala kadar..time anan ada, laju je sepinggan nasi uh..time anan takde, 3suap paling banyak..
N yang paling best, berat aku da turun sampai 60kg!.. Aku pon tak percaya memula.huhu..tapi, nih takde tipu2..mmg valid number..

Syahmi pon asek merengek rindukan ayah dia..aku pon nak merengek sama..sebab aku rindu suami aku..
Orang kata, kalau dah kahwin, nanti takde dah nak rindu- rindu bagai..tapi, kenapa bagi aku, sama je merindu nih?isk..rindu sangat..cepatlah balik..

Sunyi betol rumah tanpa awak,tau?Walaupon awak salu buli kita, tapi kita xkisah..sebab kita isteri mithali..terima jelaa walaupon awak asek2 nak main2kan kita, geletek kita..huhu..

Kesimpulan : tanpa awak di sisi, hidup kami tak ceria lagi!

No comments: