Pages


Wednesday 3 July 2013

Julai 2013

Sekarang nih da Julai 2013..8 Julai birthday aku.. Ape hadiah yang aku nak ?Sebenarnya, aku pon tatau.. aku rasa macam aku da lengkap semuanya..huhu..so, aku just request nak kek baskin robin je.. Entah kenapa dari haritu lagi aku teringin kek baskin robin..hahahah...

Bulan Julai nih, Syahmi masuk 10bulan..waaaaa...kejap je da masuk 10 bulan anak ibu nih.. macam tak sangka pulak..hehehe..rasa cam baru Syahmi ni lahir..sekarang nih dia da pandai duduk sendiri..gigi pon nak masuk dua batang dah..saket jugaklaa bila kadang2 dia gigit uh..

Breastfeeding journey pon bagos je..setakat nih, stok penuh satu deep freezer.. syahmi pon xbanyak minum susu.. sejak makan bubur nih..kurang da dia menyusu..malam jelaa full blast menyusu..xpelaa.. asalkan anak ibu sihat kan?

Julai nih jugak bulan puasa.. xlama lagi je nak puasa..haritu baru ganti puasa 2hari..sangat tak memberangsangkan hasil perahan..hahaahaa..walaupon susu dlm dedp freezer byk lagi, tapi cam sedey gaklaa..heh..harap2 takde laa terok sangat..

Anan pulak cam busy je Julai nih..minggu nih g labuan 2hari..minggu depan naek offshore plak..haih..bersahur dan berbuka sensorang laa jawabnya.. baju raya pon aku tak tempah lagi..maybe beli je yang da siap kot..sedangkan kaen pasang, ada dalam 8 pasang kot..beli dari Vietnam, Indon, Kelantan..huhu..

Ape lagi aktiviti bulan Julai eh?hmmmm..xdapat nak recall ..huhu.. oklaa

No comments: