Pages


Friday 19 July 2013

Pacific Rim

Sape da tengok cerita nih, angkat tangan!..

hehehe..

Cerita nih adalah wayang pertama yang aku tengok dengan anan lepas hampir 5tahun kot..

dah 5tahun tak tengok wayang.. sampai aku rasa, xbestnya tengok wayang..haha

Sebabnye, aku rasa aku da tua..tak best betol dengan keadaan gelap, bunyi yang sangat bising, dan suhu yang sangat sejuk.. Tapi, aku masih menyimpan hasrat nak tengok Despicable me 2..harap2 sempatlah..

So, Pacific Rim.. Yang aku boleh komen, pelakon lelakinya hensem..muka ala-ala Brad Pitt..hahaha..

Ceritanya, aku tengok macam cerita ultraman je..ada robot yang dikontrol oleh manusia, dan melawan raksasa..hehe.serius cerita macam ultraman..

Tapi, suami aku cakap, cerita uh best..maybe sebab dia lelaki kot.. hehe..so, pada sesiapa yang nak gi tengok nak buang masa, and buang duit, boleh je..okaylaa.. grafik mmg best..akku rasa kalau tengok 3D, lagi best kot..hehe..

No comments: