Pages


Thursday 25 July 2013

Bulan kedua di Clariant


Aku sangat suka bekerja di sini.. Seikhlas hati, mmg dah lama mengharap join company nih..Tapi sebab ada polisi husband+wife tak boleh kerja sekali, impian hanya tinggal impian..

Tapi, entah macam mana, datang rezeki untuk panggil interview dan terus dapat.. Alhamdullillah kepada Boss sebab bagi peluang.. InsyaAllah akan melakukan kerja dengan sempurna..

Kerja aku dekat sini takdelah susah mana (buat masa skang nihlaa).. aku dipertanggungjawabkan menjaga contracts..huhu.. bak kata Boss aku semalam, aku nih adalah expensive secretary..

Huhu..sori boss.. selain jaga contracts, aku jugak buat tender..sama macam kerja dulu..Cuma frekuensi dapat tender uh xdelah sekerap kat TW dulu..

Yang paling penting, jiwa dan otak makin tenang..hehe.. Aku paling suka kerja sini sebab asek dapat berjalan je..

Dalam bulan Julai nih je, aku kene 3kali naek Burung Besi Malaysia.. Bulan lepas, gi KK&Labuan..huhu.. Dulu jeles sangat Anan asek dapat naek MAS..skang? xjeles da,..hehe

Lagipon kerja kat sini, ada suami di sisi..huhu..biarlah org nak kata, tak bosan ke dok ngadap muka yang sama?

Bagi aku, aku tak mengadap muka dia pon..walaupon tempat aku bertentang ngan tempat dia, tapi cubical kitorang tinggi..tak Nampak pon dia..boleh intai ikot lubang kecik je kadang2.. itupon dia xperasan..hehe

No comments: