Pages


Wednesday 17 July 2013

Saya Nak!

Sekarang nih, melambak2 iklan dalam FB..

" Anda mahu kurus? comment "saya nak""

"Anda mahu kulit putih gebu berseri bak tepung gomak? comment "saya nak""

"Hubungan intim tidak lagi basah mesra? komen saya nak!"

"Anak kurang makan?"

"Inginkan payudara tegang?"

"Inginkan kemaluan anda rapat?"

Aku naik menyampah tahap aku malas bukak Fb da sekarang..sangat banyak lambakan lambakan produk online.produk yang bagi aku sangat mengarut.. bagi kulit putih laa, kuruslaa, gebula, teganglaa..

Benda pertama yang aku pikir, kalau effectnya sangat cepat, pembeli nih tak ragu2 ke dengan bahan bahan yang terkandung dalam uh? Bagi aku, kalau mmg kulit uh sawo matang, xberapa nak putih, xyahlaa nak amek produk bukan2.. mak bapak sawo matang, tetiba kau putih cam tepung gomak..kan pelik amek gambar keluarga di hari raya?..

Tak pon, bila kau kawen, dapat anak, anak kau ikut kulit asal kau..dah kau nak kene sumbat anak kau pakai produk pemutih..bagi aku, semua nih mengarut.. Tahi lembu punya idea..sangat mengarut..
nak kulit berseri? Kau amek je air semayang, baca selawat..cukup..noktah..

Kalau nak kurus, diet..bukan amek ntah pape suplement utk diet..pastu buat kau saket perut, xmakan..tak paham aku..kalau nak kurus, bersenam..amek diet seimbang..lebihkan sayur, kurangkan karbohidrat..minum madu+cuka epal/lemon...mudah..murah...cepat..tak pon, amek julap..senang..

hal-hal laen, malas aku nak komen..

No comments: