Pages


Wednesday 26 January 2011

Basketball Session with yours truly..=)



Semalam aku gi lepak di Empire bersama cik Aida n Dr.K-Run..
lepas lepak, isi tekak di Empire, rasa cam malas nak balik rumah..
so, aku teros ajak Anan maen basketball..
Sepanjang maen uh, adalaa beberapa gambar pelik yang aku amek..huhu
Gaya Lay-Up..macam menari ada, gimnas pon ada..=P

ready nak shoot nih..muke tgh series..

riak muka waktu melepaskan bola--->sangat poyo T_T

Ini cara buat lay up yang betol ye

jump shot..kene lompat sket tau?

bola dilepaskan dengan licin..(kenapa gaya dia normal, gaya aku pelik nih? T_T) 

jump shoot sambil nak fade sket2..

berjaya mendarat dengan selamat..

Its turn to fake pulak

Tinggi lompat,nampak?kaki da baek ke?=P


dribble session..style je buat black n white

nak buat zig zag pulak ye..
Muke guru saya yang kepenatan..hehe
Ini jelaa hasil sesi malam tadi..elok lepas maen, teros saket perot..drive laju2 balik rumah..T_T

sekian...


No comments: