Pages


Wednesday 12 January 2011

Pening pening

1.        Morning Sickness..
Sekarang nih kat opis aku, ada 3org yang tgh pregnant..Kak Aisyah n Kak Mira..
Aku da kene morning sickness nih dari bulan 12 uh lagi..makan je, muntah..pening,loya bile lalu shopping mall..
Ingatkan masalah dyspepsia uh..rupenye sbb ada org pregnant..hehe..
Tapi, Alhamdullillah..bertambahlaa anak buah aku..huhu..
Jadik anak angkat sebelum ada anak sendiri nanti..aminnnn…hehe


2.        Wedding matters.

Susahnye nak kawen nih..aku budget nak kawen akhir tahun nih..so, bolehlaa prepare dalam bulan 6..tapi, rupenye kene confirm booking dewan, mak andam n photographer sekarang nih..
Sebab nak block date..haih…itupon da ada a few dewan yang da fully booked sampai akhir tahun..giler laa…pening2..InsyaAllah, kalau takde aral melintang, buat hujung tahun..awal muharam pon cam ok gak..hmmm..
Byknye benda nak pikir..nak discuss ngan Tunang saya pon payah gak..busy ngan kerja je..haih,..macam mana laa nak prepare kawen nih..haih..
Tapi, bernaseb baek jugak, Ibu tersayang suke wat wedding planning nih..so, takdelaa payah sangat..
Hehehe..kali nih, awal2 kene mintak cuti..nanti jadik cam majlis tunang uh..harinih kat Manila, esok da tunang..haha..ibu aku yang tak tido..huhu..haih..
Takpelaa..bulan nih, just kene confirm tarikh n booking dewan, mak andam n photographer..harap2 sume berjalan lancer tanpa masalah..
 
Kepada Tunang yang tersayang, sure lepas nih kita byk masalah n sure timbul byk salahfaham..
Rasa cam tak best lak pikir pasal akan gaduh..kita pon lama gile tak gaduh..harap, kita tak gaduh laa eh?
Kalau nak tergaduh uh, cepat2 resolve..
Semoga awak n kita byk bersabar demi nak kawen nh..huhu..
Love u more n more each day without fail.

No comments: