Pages


Wednesday 12 January 2011

Sedih


Aku sedih sebab rantai yang aku pakai since lahir hilang..
Rantai uh aku bukak time admitted to hospital..nak buat test, takle pakai barang kemas..
Aku pon bagilaa ibu pegang..
Tapi hari aku tunang uh, aku mintak balik, tgk2 da hilang..yang pelik, tgal buah rantai je.. =(
Ibu nak bagi duit ganti rantai uh..
Tapi, aku bukan nak dia ganti..even if ganti pon, takkan same dengan rantai yang lama..

Rantai uh, ayah aku beli masa aku lahir..time tuh, ayah aku keje attendan letak keta..gaji pon berapa ratus je,,
Mungkin sbb hepi dapat aku, dia beli rantai uh…
Sebab tuh laa sedih gile..25tahun kot aku pakai,..=(
Even tulis benda nih pon, rasa cam nak nangis je..
Dulu family aku bukannye family kaya..
Dekat sijil kelahiran aku, ayah aku keje attenden letak keta..
Aku ingat aku membesar bukannye senang pon..
Ayah aku keje sampai 2, 3 keje..keje ngan DBKL, then malam bawak taxi..sambil2 uh, jual insurans n CNI..
Ibu lak keje shift..selang 3 hari, tuka shift..
Walaupon kami bukan org senang, tapi kami happy..
Ibu n ayah selalu bawak gi jalan2, berkelah..
 Dulu, kereta pon takde..
Ada motor je..ibu n ayah gi keje naek motor..
Sampai penah accident..=(

Huhu..takle ingat kenangan dulu2 nih..sure rasa sedih macam nak nangis..=(
Ibu, Ayah, tak kira macam mana pon, along tetap sayang ibu n ayah..

No comments: