Pages


Monday 14 October 2013

Garden Heights, Bandar tasik Puteri

Before this ada entry cerita pasal aku nak beli rumah kan?..sekarang nih, rumah tuh da 60% siap..aku lawat aritu, da siap cat pon..lawa..tak sabar nak masuk rumah baru..
Sekarang nih harga Garden Heights da meningkat.. Kalau dulu, kitorang beli corner lot, harga baru RM448k... Sekarang nih, lot tengah, fasa 4+5, harga starting from rm480k... Itu starting from ye kawan-kawan.. salunya harga starting from uh just available untuk beberapa buah rumah je.huhu..
Corner lot dia, aku tataulaa berapa..tapi aku agak, dalam RM650 gak..sebab dulu, rumah kitorang, lot tengah RM268k..beza 200k gak untuk lot tengah..huhu..

So, Fasa 4 dan 5 nih berbeza sikit.. 20 x 75.. rumah aku dlu, 18 x 75 je..
Kitorang pon pergi melawat show unit dia..
Memang lawa.. semua ruang jadi lagi luas..huhu..
Rumah yang dalam pembinaan..

ayah dan anak melawat tapak

toilet yang cantik..

balkoni yang mengadap pemandangan tak best

Bilik 1

Bilik 2

Tangga yang style

Balkoni tengah

Hall

Bilik bawah..besar kan??

No comments: