Pages


Thursday 19 September 2013

2013 Wishlist

Korang pernah ada wishlist?..
Aku setiap tahun ada wishlist... huhu..
Tahun 2013, aku ada 4wishlist..
Dulu wishlist aku berbentuk gadget...
Sekarang nih, lebih kedewasaan..hahaha..
 
1. Hantar my mum&dad gi Haji LATEST BY 2017
- Nih aku tataulaa bila dapat achieve..insyaAllah.. boleh diusahakan.. Kalau nak gi haji selain tabung haji, mungkin dalam rm20k kot sorang..huhu..itu yang paling murah tahun nih...by the time 2017, aku tataulaa berapa pulak.. kalau xdapat hantar gi haji, hopefully, dapatlah hantar gi umrah.. InsyaAllah...
 
2. Have savings atleast 5k each year..with no debt.
-Halfway done.. harap-harap, cukuplah nanti..huhu..
 
3. Simpan utk Syahmi at least 100/month
-Alamak... yang nih, aku asek terlupa je.. hish.. So, aku hutang ngan Syahmi RM1200 laa nih.. adeih..
Rasanya, Syahmi lagi byk duit daripada aku nih nanti..
 
4. Kembangkan karrer / jadik full time house wife
-Kene pilih antara satu.. sekarang, jalan untuk kembangkan kareer uh aku da achieved.. Full time housewife mungkin dlm masa 10 tahun lagi kot..

5. Ultrabook.
-Rasanya aku kene simpan duit nak beli ultrabook sebijik..hehe..dapat yang dalam rm2k uh pon da okay..hehe

6. Melancong bersama Adnan + Syahmi ke pantai..
- Sebelum tahun nih berakhir, aku nak jugak bawak syahmi  mandi pantai..tataulaa dapat ke tak.. kaalu tak dapat, memang berendam dalam dead sea salt ajelaa..ehhe

No comments: