Pages


Tuesday 17 September 2013

Selamat hari lahir sayang...

Selamat hari lahir Syahmi Fawwaz....
 
 
Ayahcik bagi hadiah rumah mainan pada Syahmi.. Ada 2biji rumah nih dengan satu terowong...sangat besar..tatau mana nak bubuh..aku bukak satu je bagi Syahmi merasmikan.. Suka betol dia maen dalam tuh.. Ayahngah bagi Tom yang talking tom uh.. huhu.. Tapi Syahmi asek gigit hidung dia je..So, aku simpan balik dalam kotak..hehe 
 



 

Hobi dia sekarang nih adalah berdiri atas kerusi.. suka sangat nak berdiri kat situ..huhu..Tapi masih takut takut nak lepaskan tangan lagi.. Tapi dia berusaha laa jugak..hehe..masih berani nak bye-bye ibu..



14 September tuh, aku buat makan2..jemput family dengan pengasuh Syahmi.. Disebabkan pengasuh Syahmi ramai adik beradik yang semuanya kenal Syahmi, aku jemputlah sekali..huhu.. Tapi lupa nak amek gambar masa tengah ramai2 tuh.. nih time semua org da balik.. tinggal ibu ngan ayah ngan maklong paklong Syahmi je.. Ingat nak jemput Kak Ila..tapi kak ila xde kat rumah pulak.. Sebab Syahmi allergy dengan tepung, aku xde beli kek pon..hehe.. Syahmi makan bubur dengan puff je arituh..nothing special..

Jubah nih abangah beli time dia gi umrah..nasib baek Syahmi muat lagi.. Syahmi ada 3pasang jubah..tatau bila nak pakai..hehe.. mungkin raya haji nanti, bolehlaa pakai kot..hehe

 





 

No comments: