Pages


Thursday 19 September 2013

Supplement untuk budak eczema

Sekarang nih macam-macam supplement yang ada di pasaran..
Aku lagi percayakan apa yang aku baca.. sumber dari orang yang dipercayai..
Bukan dari orang yang mengaut keuntungan...
Since ada anak eczema, aku lagi alert dalam membeli makanan / supplement..
Syahmi ada eczema.. and aku da stop vaccination since 5months old..
Supplement yang aku rasa penting untuk Syahmi :-

1) LactoGG - Probiotic..

2) Olivenol Plus

3) Habbattus sauda

4) Breast Milk..

5) VCO..

Alhamdullillah, Syahmi sangat jarang demam..
last time yang aku ingat, time dia kene viral fever..
Just eczema jela yang on-off..
Tapi, sejak amalkan lactoGG dan olivenol nih, eczema under control..
Atleast, tak seteruk dulu..huhu..
Alhamdullillah..
Semua pon kuasa Allah..
Kita usaha mana yang terdaya jela..huhu

No comments: