Pages


Thursday 19 September 2013

Handbag

Bagi perempuan lain, mungkin diorang tergila-gilakan Coach atau Longchamp..
Tapi, bagi aku, aku sangatlah mengidam nak ada handbag Fossil Leather sebijik..
Nak beli kat KL nih, amatlah tak mampu..

Alkisahnya, time hantar Amal ke UTM arituh, kitorang pergilah jalan-jalan ke JPO...
Hehe..masuklah Fossil... dan memang mata sangat rambang time uh..huhu..
Kalau pikir banyak , memang takkan jadi beli punya..
Mengidam nak handbag Fossil nih dah 5tahun kot..
Since start kerja..
So, haritu Encik suami baik hati nak beli handbag tuh sebagai hadiah..

Terima kasih sangat-sangat..huhu..
Akhirnya, berjaya gak memiliki..
Tapi cam tak sampai hati nak pakai..
Sebab rasa sayang..hehe..
So, handbag masih lagi ada dlm plastik..tersimpan rapi dalam almari..
Bila nak pakai pon, aku tataula...
Mungkin satu hari nanti...

Hopefully handbag uh tahan lama..
Sebab aku nih ganas sangat..
paling lama pakai handbag, sure setahun je..
Sebab dalam handbag, macam-macam aku bubuh..
Berat cam ada batu..

Kalau gi outstation, yang penting kene ada powerbank ngan novel..
Nasib baek aku bukan jenis bermekap..
So, bedak, tisu, lipstick mmg takde dalam handbag..
Mainan Syahmi mungkin ada terselit..hehe

No comments: