Pages


Friday 2 August 2013

Jalan Masjid India

Alkisahnya, harini aku saje je nak gi buang masa dan tenaga ketika berpuasa di Jalan Masjid India..
hehe.. Dok teman ibu gi kedai tukar saiz baju Syahmi.. Pastu, gi cari baju kurung aku.. Total ibu abes nak dekat rm1.4k jugak harini..huhu...

Omar Ali
kalau jalan kat Masjid India tuh, bolehla singgah kedai nih..
Dia tak sefamous BAK..Tapi, baju melayu dia okay..
Jahitan okay..Kain sejuk...
Ibu belikan baju melayu Syahmi dua pasang, choc ngan hijau..
Pastu belikan baju furqan sehelai... Baju anan, abangah dan adike..
Wlaupon tak dapat beraya bersama, pakai baju sama kaler pon jadilaa..
hehehe..harga pon berbaloi...

Jakel
Ini takyah cakap laa kan..
Sure semua orang kenal..
tambahan pulak sekarang nih ada Baju melayu Aaron Aziz..
Ada yang mahal, dan ada yang murah..
Harga pon not bad jugak...
Yang harga mahal, kaen sedap, sejuk je..
Kalau xsilap, dalam rm490 siap samping songket..

PAstu cari baju kurung aku dan eda..
kaler hijau jugak.. hijau gelap...
Mahal jugakla...Rm238 sepasang...
Baju kurung kosong, cuma ada sulam..
pastu, beli baju kurung chiffon...rm238..
Time tuh ada happy hour... Baju kurung cotton beaded, dia lelong rm100 je..
Ramailaa org dok berpusu pusu beli.. Tapi sebab aku menyusukan Syahmi, aku tak amek pon..
Nanti kesian pulak dia....

Then, ibu belikan songket untuk abangah nikah nanti..
kaler peach.. derang ada diskaun happy hour, daripada RM950, jadi rm450..
Tapi hanya untuk harinih.. Tataulaa betol ke idak..
Tapi tgk kualiti macam songket terengganu yang harga ribu riban tuh...

Lorong Masjid India
Kat lorong nih, aku belikan Syahmi kopiah..comel...tapi mahal gak..Rm10..huhu..tapi sebab susah jumpa, aku amek jelaa...
Pastu, aku belikan brooch untuk ibu, mak, acik, yong, eda..huhu...terlupa pulak pasal Nisa ngan rina..hehe..tahun depanlaa boleh?hehe.

Pastu, aku jalan kaki ke LRT- KLCC then jalan kaki ke PAvilion..
Sangat penat..tapi berbaloi laa jugak..
Nanti kene bagi ibu duit raya lebih laa sikit untuk cover harga baju dia beli..hehe..

No comments: