Pages


Wednesday 21 August 2013

Samsung Galaxy Note 3 ?

Sekarang nih hati berbelah bahagi nak tukar phone...
Sekarang nih aku guna HTC Butterfly.. Baru je beli bulan Feb lepas.. Kaler merah..
Performance, mmg ok.. bateri tahan.. kamera mmg the best...
Tapi, entah kenapa phone aku cam susah nak dapat line..
Hp butterfly Anan ada 3G di tempat yang sama..tapi aku dapat E je..
Nak load FB,  mmg berzaman nak kene tunggu kot..

So, aku nak letgo HTC butterfly nih bagi Adike.. Since dia da lama sangat nak beli HTC tapi masih tak berapa mampu..so, aku kene cari phone baru..
Ikot hati nak angkat Note 2 je.. Dia pon ada kaler merah gak..
Tapi, baca- baca review, dia kata nak keluarkan Note 3 bulan depan ...
As in 4th September..
Tak tahu la betol ke tak... Sure awal2 keluar, akan jadi mahal gila..haha..
Tapi, Anan cakap nak topupkan duit beli phone baru.. Alhamdullillah..huhu..

Aku dari dulu sejak ramai org guna samsung, memang tak berminat nak pakai Samsung..
Sebab aku nih jenis yang tak suka guna/beli sesuatu barang yang sama dengan org laen..
Zaman org pakai nokia, aku pakai Motorola..
Pastu, aku tukar ke Samsung..zaman uh , mmg org tak pandang samsung nih..
Lepas uh, aku pakai Sony camera..
Then pakai HTC sensation...
Now HTC Butterfly...
Adakah lepas nih, aku akan follow the crowd amek Note 3?
Ataupon HTC One Max?
Ataupon Sony Xperia Z Ultra?

Aku memerlukan phone yang mempunyai kamera secanggih HTC..
dan skrin yang besar macam tablet...
dan juga function S note yang ada pada Galaxy Note..
Tapi, tak semua benda uh akan dapat pada satu pakej kan?

Dulu terpaksa bayar rm2400 untuk butterfly.. Aku let go kat adik e 1400, dengan 5x bayar...
haha..now, aku nak kene carik duit beli hp baru plak..adeihhh...
Syahmi, belanje ibu talifon satu?hehe

No comments: