Pages


Friday 2 August 2013

Nasi himpit Kuah Kacang

yeyeyeyeyeyyeye...
malam ni dapatlaa makan nasi himpit dan kuah kacang..
request ibu suruh buat malam ni..
kalau x, aku yang kempunan nanti...

Kuah kacang ibu nih unik sikit sebab ada ayam...
ibu memang campur ayam dalam kuah kacang..so, lagi sedap..
Kalau aku makan nasi himpit kuah kacang uh, boleh bertambah banyak kali kot..
Selalunya, mmg habis licin kuah kacang uh..hehe..

nanti raya kat kampung anan, derang makan lemang and ketupat pulut..
So, nanti aku bawak jelaa nasi himpit sendiri..hehe..
Aku bukan memilih makanan..
Tapi aku takley nak masuk lemang/pulut..
Boleh makan sepoting, pastu terus masuk angin, saket kepala, muntah2..huhu..
Memang dari kecik aku xmakan..

Berlainan pulak dengan anan..
Dia sangat suka pulut..
Pulut kuining uh kalau dapat ngan rendang daging, mmg bertambah dia makan..
Smaala dengan lemang..
Mesti bertambah2 dia makan...

Family aku yang laen makan je lemang ngan pulut..
Ibu ngan ayah pon suka makan pulut...
Tapi, aku je yang tak makan..
aku takleh nak makan pulut uh,,hehehe..
Sorry sayang,,kita berlainan tekak..

No comments: