Pages


Friday 23 August 2013

Wanie yang pelupa

Harini, aku melakukan sesuatu yang sangat melawakkan isi perut jugak..

Aku dan anan bercadang pergi kerja secara berasingan harini.. Sebab dia nak gi Spartan kat Wangsa Maju.. Cadangnya nak main Magic.. Harini ada FNM.. So, aku geraklah antar Syahmi dulu.. Aku bawak Neo, Dia bawak 206 cadangnya..

Aku pon meredahlaa jalan jem sampai ke Jalan Duta.. Tiba-tiba, telefon berdering..

Anan : Awak katne da nih?
Aku : Ada kat tol Jalan Duta da.. kenapa?
Anan : Awak nampak tak kunci kereta naza nih? Kita cari dah nak dekat 10 minit, xjumpa-jumpa gak.. Awak bawak gi keje ke?
Aku : *selongkar handbag (nasib tgh standstill jammed)* Alamak!.. adalaa dalam handbag kita..huhu.. camne nih? nak kita patah balik?
Anan : tak payahlaa.. xpelaa.. tengokla kerajinan nanti..

Begitula ceritanya.. harini  aku bagi cuti free je kat laki aku..hehe..sorry sayang.. huhu..

itulaa aku yang pelupa..
haritu lupa beg pump..
Lupa botol susu Syahmi..
Hairni lupa kunci kereta..

I'm getting old, isn't?

No comments: